favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura KatowiceUsługi reklamowe Katowice

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Katowice, w odległości 5 km od Zygmunta Krasińskiego

KATEGORIE
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Opisz dokładnie czego potrzebujesz, np. ilość, termin, materiał itp.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

  • reklama sieciowa i telewizyjna, Katowice, śląskie
    Reklama sieciowa i telewizyjna Pokaż się z dobrej strony w sieci. Chcąc być konkurencyjny i zauważalny na rynku nie zapominaj o reklamie graficznej. Wykonamy dla Ciebie: 1. Profesjonalną s...
    Katowiceśląskie
  • Projektowanie graficzne Web-design ID Fotografia, Katowice, śląskie
    Projektowanie graficzne Web - design ID Fotografia Jesteśmy młodym studiem graficznym z Katowic zajmującym się szeroko rozumianym projektowaniem graficznym. Jeśli poszukujesz niebanalnych - i niedrogich - rozwią...
    Katowiceśląskie
  • strony www, projektowanie graficzne, identyfikacja wizualna, reklama, Katowice, śląskie
    Strony www, projektowanie graficzne, identyfikacja wizualna, reklama Jesteśmy firmą zajmującą się promocją przedsiębiorstw i niezależnych twórców, z użyciem tradycyjnych i nowych mediów komunikacyjnych. Dział...
    Katowiceśląskie
  • Produkcja filmowa, prezentacje multimedialne, postprodukcja, animacje, Katowice, śląskie
    Produkcja filmowa, prezentacje multimedialne, postprodukcja, animacje Lama House - Produkcja filmowa i postprodukcja. www.lamahouse.pl Opis PRODUKCJA FILMOWA Lama House zajmuje się kompleksową produkcją filmową. Każda re...
    Katowiceśląskie
  • e-Marketing, pozycjonowanie i budowa wizerunku, Katowice, śląskie
    E - Marketing, pozycjonowanie i budowa wizerunku Zakładając firmę mamy ambitne plany podbicia rynku, robiąc to kilka/kilkanaście lat temu można było rozbudowywać swoją sprzedaż np. poprzez: zwiększanie ilości ...
    Katowiceśląskie
  • Adwords, kampanie linków sponsorowanych , Katowice, śląskie
    Adwords, kampanie linków sponsorowanych Masz stronę internetową, ale nie wiesz jak ją wypromować? Słyszałeś o AdWords, ale nie do końca wiesz jak budować skuteczne kampanie linków sponsorowanych? Zauf...
    Katowiceśląskie
  • Social media - aplikacje Facebook, Fan Pages, cała Polska
    Social media - aplikacje Facebook, Fan Pages Indywidualne podejście i profesjonalne rozwiązania - w taki sposób realizujemy każde zlecenia w naszej firmie. Postaw na doświadczenie i przekonaj się sa...
    Cała Polska

Jak wiadomo, wyznaczników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, ponieważ nie powinno się wrzucać do jednego worka reklam z różnych sektorów. Jest jednak coś, co łączy wszystkie skuteczne reklamy, bez względu na klientów docelowych i promowany produkt - musi ona zostać zauważona i przyswojona. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcy chcieliby, aby reklama posiadała 2 skrajnie różne cechy, była, wyjątkowa, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; śmieszna, ale nie wzbudzająca kontrowersji; atrakcyjna dla oka, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wypracowanego; skierowana do wszystkich, ale przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, nie zawsze zastosowanie tych cech jest możliwe. Przedsiębiorca musi podjąć wybór, czy chce reklamę skuteczną, czy idealną. Wiadomo, że w dostępnym czasie reklamy, można umieścić generalnie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im prostszy i bardziej bezpośredni jest przekazywany komunikat, tym lepiej reklama zapada w pamięć. Szokująca i zaciekawiająca reklama przykuwa większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Należy w związku z tym łamać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego gustu i starać się jak najbardziej wyeksponować reklamę z bloku, dbając o to, żeby jednak nie przyćmić jej zawartości przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna powinna być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe pokazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że nam się nie podobają, ale to właśnie one działają najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być piękna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby była skuteczna. Podobnie jest z reklamami, które wydają się być „męczące“ dla odbiorcy, ale tak bardzo zapadają w pamięć poprzez sam fakt istnienia lub to, że są np. zabawne lub szokujące i wysoką częstotliwość emisji. Zdaniem większości współczesnych odbiorców reklama musi być krótka i na temat. Musi informować o tym, co promuje i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podejmowanie decyzji o zakupie. Lepiej, by widz pamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie zapamiętał niczego, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację